...SELAMAT DATANG KE GEREK-KULIM...

21 June 2009

Warni-Warni NTMTBA'09

NTMTBA'09 - merupakan Jamboree sulung yang disertai oleh team kami, dengan usia penubuhan yang masih mentah ni dan kebanyakkan dari kami merupakan amateur dlm dunia MTB ni maka setiap team members begitu excited utk nak join ride kat NT ni, lebih2 lagi Lanusin-dari bulan APRIL dah apply leave, maklumlah masa Kulim Exploration dulu cuma mai amik Goodies jer, tak leh nak kayuh...kononnya kena kerja..!
Pelbagai bentuk latihan agresif dianjurkan utk team members bagi memantapkan stamina dan penampilan team kami. Walaupun SLOW tapi kami tetap berusaha untuk SAMPAI sebagai memenuhi resolusi dan objektif penubuhan kelab kami ini.
Nak tau sapa yang nombot 1 sampai? Maksud aku-nombot satu utk team Gerek-Kulim "Slow Tapi Sampai" ler...kalu tak salah aku Lanusin & Din, aku yang dok sebelah depa pon tak dan nak snap photos, nak habaq kata ..deras sungguih aihhh depa kayuh.! Jadi tak dak la gambaq hangpa 2 org kat aku..mana nak dan nak kayuh lagi, nak amik gambaq hangpa lagi...kalu BOB tak pa laa coz dia tak kayuh, sakit lutut katanya...muda2 lagi dah sakit lutut..Exercises tu mau lebih sikit..!

Starting line - nak snap gambaq masa pagi org ramai sgt, so amik masa dah sampai la.

Tengok depa ni, tak yah susah2 kayuh...sampai gak kat finish line. Pilih jer nak naik lori ke 4x4.Jenguk2 celah banner NTMTBA ni....cuiiihhhh nampak Hazardi sampai, tersengeh besaq dia sbb blh gak tamat kayuhan. Bergaya sungguh aih dia hari ni dgn stokin mai kerja. Plat number dia hilang masa dia downhill, "aku terus kayuh masa DH sampai tercabut plate"..hehehe...nak bohong pon bagi ler logik sikit....hampeeehhhhYang hat tunggu2 tu, dah sampai....sapa lagi kalau bukan Zizan..Zam dgn muka tak puas hati jeer pandang kat Zizan, boleh dia suruh stop utk dia call mem dia ." Aku dah lapaq nasi dah, yang dia blh nak phone wife dia pulak...! "Sampai jer kat gate sekolah, terus stop...bawa keluaq handphone call mem besaq buat laporan, antara perbualan yg sempat aku dengaq..." Ayang, abg dah sampai kat finishing line dah ni, teruk sungguh laa Ayang ooiiii...nak tanya Ayang sikit ni, sapa sembunyi saddle gerek abang?..Seingat abg-mlm tadi dah simpan dah..alih2 pagi ni hilang...heran sungguh noooo..."Apa pun, kayuhan ni mmg extreme sungguh ler utk kita semua, tapi tak pa...semua ni pendedahan dan menguji stamina kita semua. Habis jer kayuh, aku terus balik rumah, nak tau sebab apa? Tengok ni....
Apa lagi, pulut durian ler....untuk kesekian kalinya ...aku layan pulut durian lagi petang tu...To all Gerek-Kulim " Slow Tapi Sampai" ...Tahniah utk semua, kita jumpa lagi di KEDAH JAMBOREE nanti.

* Mana2 ahli lain yang gambaq mereka tak dak kat aku, sila pass kat Bob or Lanusin utk upload.

Tukang Karut - Zulls d'Albuquerque

No comments:

Post a Comment