...SELAMAT DATANG KE GEREK-KULIM...

20 June 2009

NTMTBA, terkilan aku......


Nampak gayanya plet diatas tu akan hanya tinggal sahaja walaupun kayuhan belum bermula, sehingga aku menulis ini aku masih lagi diserang sakit lutut yang melampau. Dah hampir seminggu terhencot-hencot berjalan apatah lagi nak mengayuh. Tadi aku gagahi juga cuba untuk kayuh, cuba mengatasi sakit sambil berharap esok kot-kot dapa kayuh 2-3km pun jadilah. Tapi apakan daya.........hai lah nasib!!....

Apa pun kepada Team Gerek-Kulim,
dengan 11 orang wakil, ehhhh dah tinggal 10 la. Selamat berjaya kepada semua dan selamat menharungi cabaran NTMTBA yang pasti akan menjadi kenangan indah.....

Berhati-hati semasa mengayuh dan selamat berjaya semua juga kepada geng-geng lain!!!!!!!

aku akan cuba membawakan laporan dari NTMTBA besok jika mampu.

No comments:

Post a Comment