...SELAMAT DATANG KE GEREK-KULIM...

07 June 2009

Kenapa Aku Tak Kayuh...?

Masih ramai lagi yang membuat provokasi, kenen & risik2 kenapa lately ni aku dah tak berkayuh? Ni penjelasan bergambaq, semoga menjawab semua persoalan yang timbul? Segalanya bermula 14/5/2006-satu ketika dulu masa aku nun jauh tercampak kat US,dlm satu aktiviti percutian memancing dgn gang aku terjatuh dlm usaha utk mendapatkan shot gambag yg menarik. Walaupun ketinggian yg aku jatuh tu tak seberapa tapi akibatnya berkekalan sehingga sekarang..Lutut aku misloacated.

Selepas berjaya dikeluarkan dr tempat kejadian, ni dia hasilnya selepas balik dari ER


Walaupun melalui pelbagai jenis terapi tapi sampai hari ni kesan dia dapat dirasakan, nak tak nak selepas aku dok melibatkan diri dlm MTB ni, dek kerana terasa something yg luar biasa aku kembali ke doctor utk buat check up, so-Doctor nasihatkan aku utk stop dulu berkayuh sehingga otot2 lutut aku kembali pulih sepenuhnya, lani aku terpaksa menjalani terapi dan kalau tak baik jugak terpaksalah operate. Kut sapa2 yg tau kat mana ada bomoh urut yg baguih punya blh tlg rekomen kat aku sat. Tulah penyebab utama kenapa aku beralih semula kpd badminton, memancing @ kadang2 Golf. Buat semua gang Gerek-Kulim " Slow Tapi Sampai" teruskan kayuhan anda.Terima kasih kerana kerjasama & sokongan yang diberikan selama ini.

Sekian...Terima kasih...Zulls d'Albuquerque

No comments:

Post a Comment