...SELAMAT DATANG KE GEREK-KULIM...

04 September 2009

Jom Kayuh Bubur Lambuk

Sendal-Sendal Ramadhan:
Alhamdulilallah sempena Ramadhan Al-Mubarak kali ini aku telah berjaya mendapat tajaan dari Nestle (M) Sdn Bhd untuk menyediakan bubur lambuk dan diedarkan kepada orang ramai, memandangkan aku sebahagian dari warga residen Kulim Perdana maka aku membawa project ini untuk community aku, tak kan pulak nak ajak geng GK masuk bubur kut, jenuh kita nak edarkan 500packs bubur dengan kayuh gerek...hehehehe...Bob, tentu tak larat nak kayuh punya aihhh...nak harap Zizan seorang jenuh "engko" laa nooo...Lanusin...tak habis2 lagi dengan Nasi Briyani Ishar dia tuu..hat ahli2 geng lain pon tentu tak leh nak bagi commitment punya aihhh...aku pulak...macam biasa laa....dok kayuh kat rumah jer....tu pon ringan2 jer...kayuh pelan2...Puasa..!!! Tu dia mukaddimah dia, so-aku bawalah program ni ke Kulim Perdana, KHTP.
Sukacita aku nak maklumkan, pada sesiapa yang ada kelapangan tu, 090909 - cantek tak date yg aku pilih..? bersamaan dengan hari Rabu, jemputlah ke Surau Al-Ittihad, Kulim Perdana untuk menjayakan program ini. Program bermula jam 11pagi , Team "Lets MASAK-MASAK Maggi@Nestle " akan menyediakan sepenuhnya kelengkapan dan kakitangan untuk program ini. Jemputlah untuk turut serta menjayakan program ini dan rasakan kelainan Bubur Lambuk Maggi yang pastinya setanding dengan Bubur Lambuk Kampung Baru.
Sekian..Harap Maklum
To all - Selamat Menjalani Ibadat Puasa & Ikutlah resmi Zizan, penganyuh tegar GK...malam2 pon dok ukur jalan disekitar Kulim....TAHNIAH.

No comments:

Post a Comment